m e m o r y
about bias home tag network follow +


jika itu takdir cinta kita
Sunday, 18 December 2011 | Sunday, December 18, 2011 | 0 comments



awak,saya suka tengok awak. bila saya tengok awak saya rsa happy sangat walaupun pada mulanya kita tak seberapa rapat n satu hari tu kita mula rapat dari itu lah saya mula sayangkan awak,mula rindukan awak..saya teringin nak buadkan awak plg istimewa.saya tahu kacak,comel awk ramai peminat . masa dekat sekolah saya cemburu tengok awak dengan orang lain . saya tahu saya tak layak untuk awak . hati saya rsasa sakit awak . tambah-2 awak rapat dengan kwn perempuan awak tu..awak tahu tak??hati saya rasa sakit yang teramat sangat!?awak janganlah lupakan saya sebab saya tak pernah lupakan awak saya tak pernah lupa untuk berada di sisi awak bila awak ada  awak masalah dengan kengkawan awak,GF awak..itu pun kalau takde sesiapa yang hiraukan awak masa awak ada masalah..tapi sekarang awak jangan risau sebab saya akan ada untuk teman awak masa awak ad masalah..awak dengan saya sekarang semakin rapat..saya harap lebih dari itu . saya tahu , saya bukan yang terbaik untuk awakk yaa , saya mengaku saya memang sayangkan awak , cintakan awak , tapi , awak pernah tahu ke tentang perasaan saya ? awak tak pernah bertanya pun mengapa saya terlalu ambil berat akan hal awak , mungkin awak rasa saya ni mudah di permainkan kerana sikap awak sekarang seperti layan taklayan saya jee . sekarang ni pun awak dah tak macam dulu , dah tak hiraukan saya , hati saya sebak sangat awak , mungkin takdir tidak bagi kita bermesra bersama , kerana itulah awak selalu bersikap dingin terhadap saya . . satu benda awak perlu ingat , ada apa apa masalah , datang lah cari saya sebagai tempat mengadu , kerana saya sedia menemani awak .

Saya Minta Maaf