m e m o r y
about bias home tag network follow +


never let you go . !
Monday 16 January 2012 | Monday, January 16, 2012 | 1 comments

Assalamualaikum >,< !! peace (Y)!!



Aku masih tidak boleh melupakan dirimu, aku masih tidak boleh mempercayai apapun

Biarpun hari ini, aku tidak mampu melepaskan dirimu pergi seperti ini

Aku kan menulisnya kembali, cerita kita tidak akan berakhir

Aku kan menguburkan fakta yang realiti sedang meresap ke dalam kulit ku sekarang

Aku kan menulisnya kembali sekali lagi, permulaanya bermula dengan kau dan aku tersenyum gembira

Jika kau kan meninggalkan diriku, latarnya ialah sebuah bilik yang kecil tanpa jalan keluar

Aku mengucup dirimu bagaikan tiada apa yang salah, aku tidak mampu meninggalkan paras rupamu yang 
manis itu

Ianya tidak wujud pengakhiran bagi kita

Seperti ini lagi

Aku tidak mampu melupai dirimu

Aku sedang menulis cerita yang tidak akan berakhir di dalam hatiku

Aku kan memegang dengan kuat dirimu

Biarpun hari ini, aku di dalam cerita tentang  kau dan aku yang masih tidak berakhir, di dalam cerita rekaan.

Dikala ini, hanya wujud cerita yang gembira di sini

Cerita tentang kita yang sangat gembira (berbeza dengan realiti)

Sudah tertulis di sini, ianya secara perlahan-lahan memenuhi

Aku berlari ke arah mu dan memeluk dirimu

Aku tidak kan melepaskan dirimu dari pelukanku selamanya

Ianya tidak wujud pengakhiran bagi kita

Aku tidak mampu melupai dirimu

Cerita tengtang kita tidak akan pernah berakhir .