m e m o r y
about bias home tag network follow +


Selamat Hari Guru
Wednesday 16 May 2012 | Wednesday, May 16, 2012 | 3 comments

SELAMAT HARI GURU !
Selamat Hari Guru untuk semua guru yang pernah mengajar saya Nur Umairah Aqilah , Jasa mu akan ku kenang sehingga akhir ayat ku. jikalau tiada guru , tiada lah pelajarr , eheheh , sambutan hari guru dekat sekolah tadi , meriah gilaaa ! semua yang buat persembahan menyanyi semuanya suara hebat hebat ! , jealous akuuu , >,< . dekat sekolah tadi , bukan gila snap pic lagi , haisss , meh sini kita tengok muka budak budak comel niii !!


Ustaz Nasir , Guru Popular dekad sekolah SMKTHT tahun 2012

Saiful , Izwan , Azrul , Hanif

Cikgu Hamzah !! I LOVE YOUUU !

Anis Yasmin Teo , comel kan budak nii , geram akuu !


Sharmimy dan Aku , comel kan mimy ?! ignore muka aku , aku buruk


comel kan ? Anis dan Farah Arissa


ahaaa ! ini cikgu-2 yang nak main futsal ni ! Menang !

Cikgu Azlina ! wahwahwahhhh ! banyak nya hadiahhh !!!

ahahaha ! huduh nyaaa ! , macam ni la aku dekat sekolah 

Bila guru dengan pelajar main bola , macam ni lah jadinyaa

Lutfi dannn ...... ? aku tak kenal 

ahaks ! (dari kiri ) Jonny Dep(Dini) , Justin Bibiaq(arun) , Rihanna(kaushalya) , Nicol ndavid(Mei Theng) , Oprah(Maniesha) , CELEBRITY SLAM ! xD

sis Nabilah , Bro Akid , anddd ...... ? tak kenal , btw , sis nabilah nyanyi lagu sahabat , best ! Guitaris pun best !

WARGA SMK TAMAN HI-TECH ! THE BEST !

#gambar ni semua original punya , takda masa nak edit , ehehe