m e m o r y
about bias home tag network follow +


Comeback
Friday 3 August 2012 | Friday, August 03, 2012 | 0 comments

Assalamualaikum , Anyeongg
Hehehh , lama kan blog aku ni tak berupdate , sebenarnya , buka tak nak update , tapi tak tahu nak update ap daaa , actly , eden update ni nak bagitahuu , 20 August ni , dah setahun eden kawan dengan Syazrul Alif . ^^
Tapi kitaorang tak pernah face to face punn , hanya kenal kad laman MukaBuku jaaa , pernah dia ajak jumpaaa , tapi aku yang tak nakk . Maluu

Dia dah ada teman Istimewa diaa , comel pulak tuu . Geram tengok GF diaa , comellll , Syazrull dia pernah accident duluu koma seminggu kodd , hahh , betul lah tuu lat month dia koma . Elok aku nak pergi melawat dia dekad Hosp tuu , tup tup dia dah keluar hosp . Tak boleh nak melawat dia , sedih jugak aaa , huhuuu . Alhamdulillah lha , sekarang dia dah okay , selamatt Aminnnnn >.<

Btw , aku tengok MV infinitee !! She's Back !! dengan A Pink !! Baru keluar MV semalammm !! Infinitee ! MyungMyung Oppaa !! comell & coolllll ! ahhhhh , Gerammmmm ! Aku tengah tunggu Teentop comeback pulakk !!!!! huuuu , tak sabar nyaaaa ! !@#$%^&*

Arigatouu .