m e m o r y
about bias home tag network follow +


Tak Tahu
Friday 19 October 2012 | Friday, October 19, 2012 | 0 comments




Assalamualaikum .

Tskk . Exam aku ditunda ke hari ahad lah pulak . Haritu cakap minggu ni habis exam . Alih-alih tak jadi sebab cikgu ada main tennis apa kejadah entah . Baru aku ingat nak merdeka macam budak form 3. Dah lah hari Jumaat ni abah aku ajak pergi KL . Takkan aku tinggal sorang sorang kot . Memang boleh kalau aku nak tinggal sorang sorang # ayat orang berani .  Tapi mesti abah aku tak kasi punya lah tinggal sorang dekt dalam rumah ni .



Aku nak pergi ke tak nak ? haisss kalau aku pergi , aku ambil exam lewat . Kalau aku tak pergi aku ambil exam macam biasa . Nanti chingu aku semua dah merdeka aku sorang je belum merdeka lagi . aigooo --'. Boleh ke ambil exam lewat ? sebab ini final exam buatnya cikgu tak kasi aku ambil exam . Mati aku . Cikgu pun pabo yah . Dah dua kali exam kami kena tunda . Grrr #hentak kepala dekat dingding.


Yahhhhh!!! . Eottokhae ? eottokhae ? Boleh ke kalau ambil exam lewat ? aku tak pernah ponteng exam .  Aku nak pergi ke tak nak ? rasa rugi pulak kalau tak pergi . -____-