m e m o r y
about bias home tag network follow +


urgh
Tuesday 2 October 2012 | Tuesday, October 02, 2012 | 0 comments



Assalamualaikum .

Kyaaaa , penat gila harini kena perah otak fikirkan soalan soalan exam tuu , herrrr cikgu ni pun bagi soalan yang susah susah cuba bagi soalan yang senang senang , tak ada lah semua senang , senang sikit pun jadilah .


Hari subjek Agama dengan English 1 & 2 , semalam subjek B Melayu not bad lahh semalam .
Harini memang susahh bila exam Agamaa , esok lagi susah Science !! urghh . . fed up .




Hahh tadi kak nana update kad Fb diaa , dia kata
"Nice . Lepas Junhyung datang Malaysia, Ljoe pulak datang. Dua kali pulak tu. Then dengar cerita pulak Luhan [exo m] dengan Ilhoon [btob] datang Malaysia untuk showcase Suju-M. Haaha . Memang aku suka tak dapat pergi ."
Aku memang sukaaa gila aa , haritu dia kata Infinite mungkin akan buat MV kat Legoland,Johorr !! wahhhhhh !! Myungieee wait for me !!  hahaha , harini di sebabkan kawan kawan aku sibuk dengan exam jadi aku lepas kan geram comel aku ni dekat Syazrull hahaha kesian diaaa . Mian *sorry*