m e m o r y
about bias home tag network follow +


Anything .
Friday 2 November 2012 | Friday, November 02, 2012 | 0 comments

Husband aku memeng suka makan banyak lol .

Assalamualaikum .

Lol dah lama aku tak online kan rindu pulak aku rasa . Last week aku pergi KL saja nak meronda sampai exam pun aku kena ambil lewat . Tak ada lah best sangat tak pergi mana sangat pun just pergi GM , BB plaza and lain lagi aku tak ingat . 

Aku terpaksa ambil lewat exam subject KH & SEJ . Sejarah susah jugak ahh . KH boleh lah tahan . Aku tak tahu lah aku duduk kelas mana tahun depan dah lah result aku merosot setiap tahun merosot bila exam akhir tahun then kena turun kelas . Aku naik kelas number 2 ni pun sebab Kemahiran Teknikal jaa . Kelas number 2 semuanya aliran Teknikal dalam KH  . So siapa yang ambil Ekonomi Rumah Tangga  memang tak boleh masuk kelas pertama dan kedua . Kelas pertama aliran Perdagangan .



MAXSTEP  kome dah dengar lagu maxstep tu ? ahahaha Daebakkk !!! Luhan hansome gila ! tak tahan aku tengok dia ohhh . Dalam tu ada Luhan , Kai , Taemin , Eunhyuk , Henry & Hyoyeon . Daebak gila diorang aku tengok . Baru semalam aku dapat tahu Lol . Ketinggalan betul aku ni . 

Semalam aku stalk Kpop Storme . 6/11/2012 ni WBS Konsert . Konsert kpop yang terbesar kat Malaysia ni lah ! Ada 6 group yang datang . SHINee , TEENTOP , U-Kiss , DalShabet lai dua aku tak ingat . Seriuos aku nak pergi . Aku nak jumpa Eli , Keving , Dongho , Key , Chanhee , L.joe , Changjo aku . Nak pergi Oppa !!! Wait for me !! . Tapi Forver aku tak boleh pergi choiii ! 1st reason . Tak cukup duit . 2nd reason . Jauh dari Penang . Kalau nak pergi memang boleh tumpang rumah makcik aku kat KL tu je lah . 3rd reason . Ayah aku takkan kasi . Dia kata duit tu baik beli barang barang yang berguna lagi bagus dari buang duit beli ticket tuu yang berguna dalam masa 2-3 jam je . Lol ayah aku . Suckss -..-'  .At least kalau pergi boleh jumpa bias aku . Jadi kenangan terindah . 
Good Luck to unnie & oppa yang nak ambil SPM tulat nanti . Wish you luck chingus . GANBATE !! HWAITING ! AJA AJA HWAITING UNNIE OPPA !