m e m o r y
about bias home tag network follow +


Happy New Years
Saturday 12 January 2013 | Saturday, January 12, 2013 | 0 comments




Assalamualaikum.


Lama gila aku tak update blog ni. Rasanya nak masuk 3 ke 4 bulan jugak lah. Happy New Year. HAHA New Year pun aku tak sempat nak ucap. Okay sekarang aku dah masuk form 3 -..- teramatlah penat. Nak kena study hari hari. Tapi aku tak study hari hari pun boleh gila aku menghadap buku sepanjang masa.


Abah aku suruh aku tinggalkan dunia Kpop dalam tempaoh satu tahun. Gila ah aku nak tinggal kan Myung Soo aku Peniel aku Kris aku dan segala scandal aku. Lautan api tidak sanggup ku redah demi tinggalkan Kim Myung Soo, Shin DongGeun, Wufan. Sadis gila.


Aku bosan bosan duduk kat rumah homework yang cikgu bagi semuanya dah siap. Budak rajin lah konon. Gambar lama diorang kot tak salah aku. Aku bosan so aku buat lah apa yang aku nak buat kan.









BAP Rain Sound. Wah aku tengok teaser bap tadi. Sedihnya Jellooo aku :'( Jangan menangis sayang.