m e m o r y
about bias home tag network follow +


Exam
Friday 1 March 2013 | Friday, March 01, 2013 | 0 comments


scandal aku :D handsome nyaa
Assalamualaikum,


Memang dah lama aku tak update blog ni. Bukan lama tak online actualy aku tak tahu nak update apa. Previous post aku ada cakap nak buat one shot. Sampai sekarang tak siap siap lagi sebab aku buzy dengan sekolah, buzy dengan tidur and so on...


Exam. Next week dah exam -__- 'memang' aku suka dengan perkataan exam, test, ujian, peperiksaan -..- aku buat jadual belajar siap tampal gambar Myungsoo lagi kononnya nak bagi semangat lah konon tapi... hampeh apa pun aku tak ulang kaji. Maklum calon 8A tahun ni / muntah darah /


Aku baru download cs5 last week. Tadi aku godek godek sikit. Aku tak tahu nak edit macam mana. Alih alih simple nak mampus aku buat. Orang tak berpengalaman memang macam ni.