m e m o r y
about bias home tag network follow +


DIA (ii)
Thursday 11 April 2013 | Thursday, April 11, 2013 | 0 comments






Assalamualaikum.


Sekarang baru pukul 620 pagi. Aku bangun awal hari ni so aku online lah kan apalagi yedak? Sambil on air lagu Missing you Teentop. Aku rindu ayam pendek and dance handsome aku tu :D that why aku dengar lagu diorang. Best ohh lagu diorang Changjo ah noemu noemu noemu joahae. Eljo ah bogoshipo. Aku tengok Eljo happy gila dalam MV Miss Right tu. Niel macam nak gila sikit aku tengok dia. Apa lah Daniel.
Okay semalam kan aku ada berita yang aku tengah ambil hati sorang mamat ni kan? Ehehe... actually ceritanya macam ni.





One day masa kelas gym. ku selalu lepak dekat tempat shoot bola kerangjang biasalah nak usha budak cina main tapi jarang sekali diorang biasanya aku dengan member aku yang bola kerangjang. Okay haritu aku dah penat main so aku lepak situ. Tengah aku dok usha budak cina main badminton tiba tiba dia masuk join sekali. Dia memang pandai cakap cina so tak hairan lah kan. Bila aku usha balik muka dia. Dia handsome lah jugak kan. Badan dia tegap agak tinggi dati aku. Aku pun usha lah diorang main sebnarnya aku nak usha crush aku budak chinese.



Masa hari ahad kitaorang ada kelas gym. jadual baru tukar so aku malas nak pakai baju pj. Lepak kat tempak biasa ahh. Then dia pung ada jugak. Aku buat tak tahu jelah. lepas member aku semua lepak dekat atas dekat stor sukan or boleh di katakan tempat lelaki duk lepak. Aku sapa lah suruh duduk dekat tempat yang teduh sebab tempat yang dia duduk tu kena cahaya matahari. Dia pun berganjak dekat sikit dengan aku. Then kitorang borak borak lah. Member aku yang kat atas tu tiba tiba kata...

"Wahhh, Umai... Amboi"

Then aku dengan dia ketawa je lah and geleng kepala kitorang buat tak tahu je kat diorang. Then aku cakap


"Bukan selalu dapat borak dengan kau"

"Takpa siangle lagi. Err single ke?"

"Yep"

"Single dengan single senang ah"

"Single dengan single lah susah"

"Mana ada susah. Senang je"

"Apa maksud kau?"asdfghjkl

"takde apa :D"dia sengih


I was like asdfghjkl... blurr what going on now dude. Bukan aku tak faham apa yang dia maksud kan. Aku faham cuma... tak sangka dia cakap macam tu kan. Ye lah memang dah lama aku tak ngorat orang. Bila macam i dont know what going on.