m e m o r y
about bias home tag network follow +


ENGNEER OR DOCTOR? HIM?
Thursday 11 April 2013 | Thursday, April 11, 2013 | 0 comments



Assalamualaikum, konichiwa mina-san

CERITA SATU

Engneer or Doctor? Okay. Aku nak tanya jadi doctor lagi better or engneer? bukan apa sejak kebelakangan ni aku asyik cakap pasal cita cita aku yang tak seberapa nak jadi doktor tu. Bila jadi doctor tanggungjawab dia besar sebab dia berkait dengan nyawa orang lain. Aku takut bila aku jadi doctor nanti//lah sangat// aku akan salahkan diri aku kalau tak dapat selamatkan patient aku. Lagipun kos pembelajaran doktor sekarang ni tinggi. Cikgu aku cerita sekarang ni yang popular sambung belajar dekat Ireland kos dia tinggi melambung !!! 500 ribu pergi 500 ribu balik!! Gila babai arhh !!


Engneer? actually aku nak kerja dekat jepun. Then aku search pakcik google Ijazah Kejuruteraan Ke Jepun.  Kena 9A ke 10 A entah untuk lulus. Jadi engneer pun best jugak. Kalau aku jadi engneer aku nak jadi Computer engneer ! Aku akan cipta satu computer yang canggih untuk abah aku nanti //baik tak aku//.


CERITA DUA



Ehem ehem.... Cerita dua ni aku agak malu nak cerita tapi aku tengah berbaik dengan sorang mamat ni. Dia boleh katakan kawan aku lah but bukan sekelas. Dia kelas first aku kelas second. Maklumlah dia tu budak pandai aku ni budak bodoh. Boleh katakan aku tengah ambil hati dia lah kan. Tapi tak ada lah sampai aku nak mintak couple dengan dia. Huh itu kerja gila brooooo mana ada perigi cari timba, timba yang cari perigi. Eheh dah ahh. Aku malas nak cerita lagi