m e m o r y
about bias home tag network follow +


Free Questions
Tuesday 4 June 2013 | Tuesday, June 04, 2013 | 0 comments



Assalamualaikum. Ehem ehem. Tadi aku stalk blog nana unnie. Adalah soalan yang dia create. Dia tag untuk sesiapa ja yang baca dia punya entry and nak jawab questions dia tu. Ehem aku bosan actually thats why aku nak jawab.

RULES
1. Post this rules
2. Write 11 things about yourself
3. Answer the que that the tagger set to you
4. Create 11 question to tag
5. Choose 11 blogger to tag and linked them to the post
6. You are not allowed to tag back.

11 Thing about me

  • Exo stan
  • Myungs is my darling
  • Tak bayak cakap
  • Tak suka suasana yang bingit
  • Dikawal ketat oleh abah aku
  • Susah nak percaya orang
  • Kpop stan since 2010
  • Suka berangan
  • Suka usha orang yang nonsense
  • Selalu senyum tapi susah nak cakap tak tahu kenapa
  • Cepat awkward
Question from Nana unnie
1. Pekara yang paling merepek korang pernah buat.
- Jadi childish depan member

2. Pekara yang paling nakal korang pernah buat kat sekolah
- Suka usik cikgu tambah pulak cikgu praktikal nak pulak ada Auni.

3. Watak yang paling korang suka. Tak kisah lah Komik ke, Drama ke, kartun ke. Nyatakan sebab
- Aku suka watak Kim Hyun Joong dalam Naughty Kiss aku tak ingat apa nama watak dia. Sebab aku suka dia. Dia ni jenis yang tak layan orang nak kata sombong tu boleh lah, dia tak banyak cakap sama dengan aku, bila dia tak babyak cakap aku boleh comunicate dengan dia.

4. Langit yang beerwarna biru atau laut yang warna biru.
- Langit

5. Subjek paling nonsense yang korang pernah belajar.
- math. Aku tak tahu lahh kenapa math susah sangat. belajar pasal duit dah lah $$

6. Pilih; yang miskin tapi handsome/cantik. atau yang kaya tapi hodoh. Tak ada istilah baik. dua dua jahat.
- Kaya tapi  hodoh. Sebab aku ni jenis meterialistik sikit. sikit je.

7. Kalau korang terperangkap di dalam dunia fantasi, apa pekara pertama yang korang akan buat.
- Tengok sekeliling, kalau ada orang, tanya orang tu " siapa paling Handsome kat sini? dia kaya tak?" pergh gila aku.

8. Pilih; ahli sihir, vampire atau werewolf?
- VAMPIRE. HAHAHA I AM VAMPIRE

9. Suka happy ending atau sad ending?
- suka dua dua. Tapi happy ending dah biasa. nak try sad ending.

10. Selesa dengan orang pendiam atau banyak cakap.
- tengok suasana. Tapi kalau orang yang banyak cakap duduk dengan aku pun. Dia terus akan jadi senyap macam aku. Or dia bercakap dengan aku 10 minit later dia balik ke tempat dia.

11. / dah tak ada soalan/

Question to you readers
1. Korang ni siapa?
2. Suka artis apa? Apa sebabnya?
3. Drama apa yang korang tak boleh lupa sampai sekarang?
4. Apa hadiah paling istimewa yang korang pernah dapat?
5. Korang ada bf tak? bf korang ada sama dengan bias tak?
6. Bias mana yang korang paling sayang?
7. Apa mimpi ngeri yang pernah korang mimpi. ce cerita. Heee
8. Kalau ada orang yang tak dikenali or orang yang dah bertahun- tahun kenal korang tetiba confess. Apa reaction korang? tolak? terima? kenapa?
9. Best bergossip ke? or best lagi berangan?
10. Ada tak crush yang confess kat korang? Sweet tak?
11. Apa korang akan buat kalau korang tengah marah?